Kundservice 2019-06-10T08:22:03+00:00

Kundservice Bohusläningen

Vad behöver du hjälp med?

Kundforum

Få hjälp och svar på frågor

De vanligaste frågorna som gäller din prenumeration, våra produkter och tjänster har vi samlat på vårt kundforum. Här kan du även ställa frågor till oss.

Till kundforum

Papperstidningen

Prenumerationsärenden dygnet runt på Mitt TTELA

Skapa konto

Skapa ett konto till Mitt TTELA så får du tillgång till all lokal kvalitetsjournalistik på ttela.se. På Mitt TTELA kan du också själv göra adressändring, lägga in uppehåll i din papperstidnings prenumeration eller reklamera utebliven tidning. Mitt TTELA är öppet dygnet runt. Vi har skapat en manual som hjälper dig att komma igång med ditt konto.

Skapa konto

Adressändring

Du kan själv göra din adressändring, eller tillfälliga adressändring på Mitt TTELA.

Adressändra på Mitt TTELA

Uppehåll

Du kan själv göra uppehåll i din pappersprenumeration på Mitt TTELA.

Gör uppehåll på Mitt TTELA

Reklamation

Du kan själv göra en reklamation om ex. din tidning inte har kommit dygnet runt på Mitt TTELA.

Reklamera på Mitt TTELA

Kundservice TTELA

När du behöver personlig hjälp

Kundservice

Gäller ditt ärende adressändring, uppehåll eller reklamation, så kan du själv göra dessa ärenden på Mitt TTELA dygnet runt. Via vårt talsvar på 0520 – 422 606, kan du själv knappa in ditt ärende. Du kan också kontakta kundservice genom vårt kontaktformulär, eller ringa oss vardagar. 07.00-16.00 samt lördagar och söndagar kl. 07.00-13.00 på 010 – 471 54 90.

Kontaktformulär

Formulär kundservice senaste
Uppsägning av Plus gör du själv via Mitt konto.
För att säga upp någon annan prenumerationsform når du oss lättast på telefon: 031804709.
Vill du göra uppehåll av din papperstidning, så gör du det enkelt på Mitt konto.

Till Mitt konto

Permanent adressändring gör du själv enkelt på Mitt konto.

Till Mitt konto

Tillfällig adressändring gör du själv enkelt på Mitt konto.

Till Mitt konto

Din nyprenumeration startar när vi på Kundservice har administrerat din beställning. Önskar du ett specifikt startdatum, så anger du detta i meddelande-fältet.
Om du inte fått din tidning, eller behöver reklamera, gör du det själv enkelt på Mitt konto.

Till Mitt konto